زیباترین عکس‌های خبری هفته

توی این پست زیباترین عکس‌های خبری هفته را گذاشتم امیدوارم ببینید و خوشتون بیاد.

www.downloadpersian.mihanblog.com - زیباترین عکس‌های خبری هفته

 
 
منظره دیدنی و نادر دو یوزپلنگ که یک توله ایمپالا را در قلب پارک ماسایی مارا در جنوب غربی کنیا به دام انداخته و در حال بازی با حیوان هراسان هستند. این ماجرا مانند یک قصه زیبا شروع شده اما آخر و عاقبت آن برای بچه ایمپالا فرجام خوشی نخواهد داشت. ظاهرا یوزپلنگ‌ها گرسنه نیستند و قصد بازی دارند اما آیا ایمپالا از دست آنها جان سالم به در خواهد برد؟ مسلما خیر یوزپلنگ‌ها این لقمه چرب و نرم را از دست نخواهند داد.


علی‌رغم بحران اقتصادی شدید که شیخ نشین دبی را به شدت تحت تاثیر قرار داده یک شرکت پیمانکاری آلمانی اعلام کرده که قصد دارد روی شش جزیره از جزایر مصنوعی ساحل دبی پروژه‌های هتل‌سازی و ویلاسازی را انجام دهد.


ونیز در شب نوئل کماکان زیر آب قرار داشت اما این مساله مانع نشد که ساکنان ونیز و توریست‌هایی که با این پدیده که به زبان ایتالیایی به آکوا آلتا مشهور است مواجه بودند شب نوئل بدی را سپری کنند.


یک مرد کویتی به تنهایی شاهد یک جلسه پارلمان در شهر کویت در روز سی‌ام دسامبر 2009 است. شاید به گفتگوی نمایندگان علاقه زیادی دارد.


سربازان تازه استخدام شده ارتش چین در یک پادگان آموزشی در در شهر هفئی در استان آنهویی به سربازان ارشد خود که رژه می‌روند نگاه می‌کنند.


یک کشیش ارتدوکس درخت نوئل (کریسمس) در باغهای کلیسای اعظم میخائیلفسکی در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین تزیین می‌کند. جشن نوئل ارتدوکس‌ها در روز هفتم ژانویه برگزار می‌شود.


تصویر زیبای دو ببر سیبری در باغ‌وحش شهر سئول پایتخت کره جنوبی.


منظره زیبا و در عین حال رعب‌آور فوران مواد مذاب از دهانه آتشفشان مایون در فیلیپین. فعالیت این آتشفشان که چندان طبیعی نیست از ماه ژوئیه آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.


منظره‌ای رویایی از پدیده شفق قطبی در آسمان شهر آنکوریج مرکز ایالت آلاسکا و بر فراز کوه‌های چوگاچ.


تصویر دو سرباز بریتانیایی که در پایگاه نظامی باستیون در افغانستان در روز بیست و پنجم دسامبر یا روز کریسمس از داخل کابین‌های چوبی با خانواده‌های خود صحبت می‌کند.

   


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد