20 روش برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ

در سلسله نکات آموزشی برای افزایش آمار بازدید سایت و وبلاگ به عنوان مهمترین شرط افزایش درآمدزایی وبسایت 20 نکته کلیدی و حیاتی رو برای جذب و حفظ بازدیدکننده در وبسایت ، رو در این پست قرار دادم. 

20 روش برای افزایش بازدید وبلاگ

1-      در سایت هایی که بازدید زیادی دارند تبلیغ داشته باشید .


2-      از سایت هایی که تبلیغات رایگان ارائه می دهند استفاده کنید .


3-      با وبلاگ هایی که موضوعاتی مرتبط با موضوعات وب شما دارند تبادل لینک کنید .


4-      مرتبط با موضوع وبلاگ خود مقاله بنویسید .


5-      آر اس اس مطالبتان را در فید خوان گوگل با دوستانتان در شریک شوید .

6-      وقتی به کافی نت می روید ، وبلاگتان را هوم پیج کرده و حتی در علاقه مندی ها اضافه کنید .


7-      همه مطالبتان را یک جا در وبلاگتان رو نکنید و سعی کنید بازدید کنندگان خود را برای دفعات بعد نیز به وبلاگ خود بکشید .


8-      لینک مطالبتان را در سرویس های لینک باکس و لینک گاه ها مانند سی لینک و بالاترین اضافه کنید .


9-      از ساب دامین هایی که آدرس سایت شما را در صفحات اول خود قرار می دهند استفاده کنید !


10-  هنگامی که مطلبی را از سایتی دیگر می نویسید ،حتما منبع آن را نیز ذکر کنید و در صورت امکان به سایت مرجع خبر داده و لینکش کنید .


11-  ارسال آف در یاهو به گروهی از دوستان تنها برای یک بار شاید راه خوبی برای افزایش بازدید باشد .


12-  مطالبتان را به یک سرویس وبلاگ دهی بر پایه وردپرس انتقال دهید .


13-  سعی کنید به نظرات خوانندگان وبلاگ خود احترام بگذارید .


14-  به درخواست های خوانندگان وبلاگ خود در صورت امکان جواب دهید .


15-  در تالارهای گفتمان مربوط با موضوعات وبلاگ خود شرکت کرده و آدرس وب خود را در امضایتان ذکر کنید .


16-  خروجی Rss خود را به feedBurner منتقل کنید .


17-  از لینک های داخلی و لینک به مطالب مرتبط غافل نشوید .


18-  به صفحه اول وبلاگتان ارزش زیادی بدهید و در صورت حجیم بودن مطالب از ادامه مطلب استفاده کرده و از بکارگیری عکس هایی که باعث به هم خوردن قالب وبلاگ می شود پرهیز کنید .


19-  برای کسب اطلاع از خواسته های خوانندگان وبلاگ از نظرسنجی استفاده کنید . در این صورت شما خواهید توانست مطالبی مورد علاقه بازدیدکنندگان وبلاگتان بنویسید .


20-  سعی کنید منظم بروز شوید . موتور های جستو جو به این مورد بیشتر اهمیت می دهند .


 

در پایان 2 تا نکته مهم :

 

1- برای درک بهتر بعضی از اصطلاحات افزایش بازدید سایت یا وبلاگ ( SEO ) از سایتهای تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.

2- استفاده از این مطلب کاملا مجاز است به شرط ذکر منبع و آدرس این وبلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://noresabz.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
به شما تبریک میگویم اولا به خاطر وب خوب و پرمحتوایتان دوما به خاطر اینکه راه خوبی در کنار وبنویسی که همان کسب درآ«د از وبلاگ است را انتخاب نموده اید موفق باشید
راستی این rss را چگونه باید در گوگل یا جاهای دیگر تنظیم کرد
وبمان را چگونه به msn yahoo و... پیوند بزنیم یا توضیح بیشتری در خصوص وردپرس را اگر میشود جواب بدهید
انتظار ندارم به من سربزیند و آنجا جوابم را بدهید همان در وبتان هم که توضیح دهید من مجددا سر میزنمو مطمئنم کسان دیگری هم هستند که جواب این سئوالات را نمیدانند
توصیه میکنم شما که راههای تبلیغ خوبی را انتخاب نموده اید در شرکت آمریکایی گرین هورس یا فروتل ایران هم عضو شوید حتما ضرر نخواهید کرد.
موفق باشید
من لینکتان میکنم

رضا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://noresabz.blogsky.com/

مجددا سلام آقا مسعود
من قبلا این سی ان سی را از طریق لینک کس دیگری خریده ام متاسفانه وب شما را دیرتر پیدا کردم ولی آیا واقعا این سی دی به درد میخورد یا فقط تبلیغات است و قصد فروشش را دارند
آخه من هنوز به دستم نرسیده
شرمنده ام که این همه جواب از شما میخواهم
به امیددیدار

سلام آقا رضا
ممنوون از اینکه وب من رو لینک کردید این سی دی رو من خریداری کردم راه های فروش اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت رو آموزش میده که به نظر من اگه کمی پشتکار و حوصله داشته باشی می تونی درآمد خوبی از اینترنت داشته باشی
در خصوص پیوند وب به موتور های جستجوگر گوگل و یاهو و ... در گوگل
http://irjava.com/wp-content/uploads/2008/05/search.htm به این آدرس برو و وبلاگتو ثبت کن
در مورد rss من اطلاع خاصی ندارم فقط برا بالا بردن آمار وبلاگت می تونی ایمیل تبلیغاتی از طریق جیمیل برا 500 نفر در هر روز ارسال کنی
موفق باشی
بای

فاطمه یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ http://kasb-kar.mihanblog.com

سلام. مطالب وبلاگت جالبه. اگه مایل به تبادل لینک هستی وبلاگ منو با نام فروشگاه محصولات بهداشتی لینک کن و بهم خبر بده تا شمارو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد